Rajta!!!

7:34

Egyszerűen nem tudom eldönteni, hogy a "vidéki életemmel" kapcsolatos gondolataimat, bejegyzéseimet ide, ebbe a naplómba írjam-e, vagy a másikba, amit végülis ennek a másik életnek a kedvéért hoztam létre, de már egyszer egy kertészkedős blogomnak befejeztem egy írását...
De az a másik nem is annyira a kertészkedésről szólna, inkább egy kicsit arról a "másik életről".
Ti mit gondoltok erről???

Na ennyit a tépelődésről!
A hétvégén elkezdődtek nálunk is a kerti munkák.

Kiszedtem a tavalyról bennmaradt mángold töveket. Nem tudom, hogy minek is hagytam bent a földben, hisz nem akarok most róla magot venni. Igaz, hogy sokáig hozta a gyönyörű, friss leveleket, de volt annyi a mélyhűtőben, hogy nem szedtem a télen belőle egy árva levelet sem. 


A talaj előkészítve:



Hihetetlen szorgos volt mindenki. / Katica bagoly sapijáról majd később ejtek néhány szót : ) /


Zsófi kérte, hogy legyen neki egy külön kiskertje.
Hát lett!!!
Adja az Isten, hogy minden kívánsága ilyen könnyen teljesíthető legyen! : )



Néhány szem impala krumpli vetőgumót ide a benti a kertbe is tettünk, de a télire való nagyobb mennyiséget, majd megint többen együtt ültetjük el egy nagyobb földdarabon.



Most az idén nem kapkodtam, szép komótosan terveztem meg mindent. Ültem a fűben, és néztem ezt a darabka földet, hogy hova mi is kerüljön, hogyan is legyenek az ágyások? Mi hol volt tavaly, mi mellé, mit tegyek?
Le is ment a nap, mire végeztem!


You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts