Házikencék

9:57

fürdőbombák:


Kevertem - kutyultam a napokban mindenfélét. 
Sok-sok szappant, kecsketejeseket, illetve tejsavósokat, valamint nem hagyott nyugodni még néhány dolog.

Ilyen ez a fürdőbomba is. Ez csak azért is érdekes, mert mi inkább zuhanyozunk, sőt azt is mondhatnám, hogy csak zuhanyozunk, és nagyritkán, ha valaki nagyon át van fagyva, akkor beül egy kád melegvízbe. (vagy ha lázas, de akkor természetesen hűtőfürdőbe ül, és nagyon nincs kedve fürdőbombázni. : ) )
De most a teszt kedvéért asszem Kati kicsit többet fürdik majd.

Szóval nem tudom, hogy hogyan kell szépen színezni, nem kerestem utána, és a pontos receptet sem tudom közzétenni, mert még nem próbáltuk ki, tehát nem is merem így látatlanban ajánlani. 
(rengeteg recept van a neten, nem nehéz találni)


dezodor:


Kevertem még egy dezodort is. Sheavaj, olívaolaj, szódabikarbóna, valamint kukoricakeményítő, illetve illóolajak.

fogpaszta:

Ezt ásványi fogporból, szódabikarbónából, tengeri sóból valamint kicsi olívaolajból és illóolajakból készítettem.
Ennek a receptjét ITT találjátok.

És még egy kérdést hagy intézzek hozzátok!
Van valamelyikőtöknek tapasztalata ilyen, vagy ehhez hasonló fogpasztáról?

Mi használjuk már egy ideje, de vannak olyan vélemények, akik szerint ezzel nem védem meg a gyermekeim fogait a fogszuvasodástól.
Tényleg nem szeretnék Nekik ártani, de nem vagyok benne biztos (sőt), hogy ez a fogpaszta rosszabb lenne, mint a gyári.
Tudtok nekem ebben segíteni? 

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts