Vajkrémek házilag

5:51


Mit is csinál az az anya, akinek a lánya rosszul van a vajtól? Az óvodában szerintem az a sok vastagon megkent margarinos kenyér megtette a hatását. Nem hiszi el, hogy a teavajnak nem olyan az íze,mint a margarinnak, mert már az állaga is ép elég Neki.
Kicsit későn kapcsoltam, hogy talán utána kellene néznem a házilag elkészíthető vajkrém receptjének. Aztán nem is kellet utánajárnom, mert egyszercsak szembejött velem.

Hihetetlen egyszerű, és nagyon finom.

1 nagy dobozos tejfölt fellógattam, (gézlap) és hagytam kicsöpögni. Elvileg 8 órát kell hagyni, de nekem egész este lógott.
Aztán már csak ki kell keverni egy kis vajjal és fűszerezni is lehet. Én a kész vajkrémből egy kis adagot kivettem és a nyárról eltett, mélyhűtött petrezselyemmel ízesítettem.
(érdemes elolvasni a linket!!!!!)



You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts