Párnababa

4:54

Az első Waldorf babámat kb. 8 éve varrtam, egy gödöllői waldorfos anyuka tanította a foltvarró csoportunknak. (vöröses-barna hajú pólyásbaba)
Aztán a következő babát egy ősrégi Burdából vettem. (bölcsőben pihenő kék ruhás).
A "pipatisztítós" babákat (konyha asztalnál beszélgető barátnék) és a "keze-lába mozog" babát már
Som Gréti nénitől tanultam. (ennek is már vagy 6 éve). Aztán hosszú ideig semmi!!!!




Tegnap vendégségbe mentünk egy "kis angyalkát " köszönteni!
Vaciláltam, hogy mit varrjak ennek a tündéri kislánynak, és miután egy ideje kerülgetek egy nagy adag fonásra szinte teljesen alkalmatlan gyapjúhalmazt, szinte adta magát a gondolat, hogy itt az ideje újra Waldorf babát varrni.
Ne követtem semmilyen szabásmintát, egy párnababát készítettem:

 








You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts