Szappantorta

22:48

Régóta "piszkál" ez a Tildás szappantorta, aztán Violini remekműve engem is szappanvásárlásra ösztönzött. (bár ne tette volna)

Ámíthatom magam, hogy a szappan vacak volta miatt lett olyan, amilyen, de persze az sincs kizárva, hogy elbénáztam.
-A DM-es vadrózsás alig üt el színben a fehértől,
-hiába olvasztottam fel, nem lett homogén az állaga, pedig gyönyörű krémes volt, turmixolás után.
-Lehetetlen formázni őket, Tilda azt mondja..."mint a marcipánt..." hát nem. Talán az olivás zöld "Palmolive" viselkedett a legkezelhetőbben, de  a rózsaszin Fa szappan (ebből vannak a rózsák, miután a vadrózsás DM-es nem vált be)sem volt már az igazi, a DM-es meg kifejezetten katasztrófálisan tört, mállott.

A külső hab borítást is elszúrtam, mert túl habosítottam és a tetejére szórt fürdősó jól megfogta, ami nem válik az előnyére.

részletfotók, elrettentés gyanánt:

Készítettem a maradékból "Muffinokat" is, azok egy hangyányival tetszetősebbek lettek, majd azokat is mutatom. Egy lélegzetre azt hiszem most elég ennyi is. Nem hiszem, hogy valaha ilyen torta készítésére adom a fejemet. CSAK, ha valaki meg nem győz arról, hogy itthon vásárolt szappanokból is el lehet készíteni olyan szépre, mint ahogy azt a könyv mutatja.



You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts