Régiből újat!

8:36



Szera meghírdette,(igaz kicsit másról szól az Ő újrahasznosításos "mozgalma"), de  idén én is elhatároztam, hogy minden tőlem telhetőt megteszek az újrahasznosítás, a nem pazarlás, a minnél kevesebb szemét gyártásának terén. Tavaly megfogadtam,(emlékeztek?, talán le is írtam) hogy a szelektív szemétgyűjtést megpróbálom 1 hónapnál tovább csinálni. Most bevallom Nektek, hogy nem könyvelhetek el túl nagy sikereket e téren, DE majd az idén!
Az év elején sajnos szembesülnöm kellett azzal a ténnyel (egy hatalmas szortírozás alkalmával), hogy rengeteg szemetet tárolunk, illetve paszírozunk a kukába, és elszörnyedtem.
Gábor úgy gondolta, hogy megszabadul három olyan ingétől, amiket hát hogy is mondjam, kicsit kinőtt, (persze vállban :-) ) de én kimentettem a "továbbadandó ruhák" közül, mert nagyon tettszik az itt látott ötlet.!
Hogyan is varrjunk férfiingből női "parasztblúzt".

Az egyik ing annyira megfakult, hogy nem tudtam róla már a zsebet levenni, mert nagyon nagy a színkülömbség. Egy kis farkasfoggal díszítettem a nyakát.





You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts