Fonaltartó szütyő

1:49

Horgoló fonalaimnak varrtam ezt a csinos kis szütyőt. Korábbi "lakóhelyüket",ami egy neylonzacskó volt, nagyon utáltam. A kosár sem működött, mert Kamilla, a cicánk folyton pofozgatta benne a gombolyagokat.
Ezt fel tudom akasztani, így védve van.

A hímzett zsebnekvalót az anyu hímezte nekem valamikor tavaly, "majd jó lesz valamire" célzattal. Hát most megtalálta a helyét. A zsebben fogom tartani a horgolótűket, az ollót.
Az oldalát átütöttem, itt jön ki a fonal. ( több fonalas munkánál lehet, hogy praktikusabb lenne több lyuk, csak nem tudom, hogy belül nem gabalyodnak - e egymásba a fonalak?
A gomb most is Zsófikám munkája. Több ilyen gombot készített nekem, ide most színeiben nagyon passzolt.

Olyan régen nem varrtam magamnak semmit, ennek most úgy örülök ;)

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts