22:29





Nem gondoltam, hogy a tegnap felvetett téma ilyen sokotokat foglalkoztat. Tulajdonképpen mindenkinek a fő irányelvekben megegyezett a véleménye,amit én is teljes mértékben osztok. Kínosan figyelek arra, hogy mindenkinek feltüntessem a nevét,akitől vagy az egész mintát, vagy csak egy kisebb részt(pl.haj) "másolom le". Soha semmit nem tulajdonítottam a magaménak jogtalanul. (Azt hiszem, akik olvassák a blogomat, ezt tudják is).


Ha inspirálok valakit, az tényleg nagyon nagy örömmel tölt el.


Violinivel teljesen egyet értek abban, hogy a fonókra, tollfosztásokra, ma is nagy szükség lenne, és ezt most virtuálisan próbáljuk meg helyettesíteni.


Az én fő problémámat viszont lehet, hogy nem igazán érthetően írtam le. Nem a fentiekkel van a bajom, hanem azzal, hogy ha az én fejembe összeáll valami, még messze nincs kivitelezésében a késztől, és akkor az alapelvet meglátom másnál. Én hiába tudom, hogy ez most nem másolás, már nem tudom olyan büszkén mutatni, mert úgy gondolom, hogy másokban ez úgy jöhet le, hogy XY az ötletadó, én meg lekoppintottam, és még csak meg sem említem a nevét.


Vagy kezdjek el magyarázkodni...? Ez fáj, hogy én úgy érzem (teljesen szubjektív vélemény), hogy ide jutottunk.


Több energiát nem fordítok erre a témára.


Katicának szabok ki egy falvédőt, mert új kiságyat kapott, és kell a hideg falra valamit tenni.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts