Kipécéztek!

23:44

Ledanna kipécézett!!!


Nem akarom a kedélyeket felkorbácsolni, ez egy új játék!

7 dolgot kellene most magamról felsorolnom. Hát nem lesz egyszerű!



1. Szeretem a népi kultúra minden apró szegletét.

2.Imádom a könyveket. Szinte jobban szeretek olvasni, mint varrni. :-) (Na ez azért nem igaz, de nem tudnék közülük választani.) Mindenesetre nem tudok elaludni anélkül, hogy pár oldalt ne olvasnék. Szerencsére ezzel a családban nem vagyok egyedül)

3. A kávét kanállal iszom. A kavargatás beletartozik a kávéivás szertartásába.

4.Nehezen válok meg tárgyaktól. (Sajnos. Ez sokszor nyomaszt is)

5. Bosszant a pazarlás. (Azért néha engem is magával ragad a fogyasztói társadalom "lendülete", amire abszolult nem vagyok büszke)

6. Szeretnék úgy 100 évvel korábban, egy falusi ember feleségeként és sok-sok gyerek anyjaként élni, amikor még megélhették a hagyományokat. Szeretnék elvont művész lenni, műteremlakásban élni, kendőket és "alternatív" fülbevalókat hordani , és szeretnék Amishként, összetartó közösségben, egy meghatározott értékrend szerint élni. Hát nem vagyok egy egyszerű személyiség.

7. 18 éves korom óta vagyok egy-ugyanazon embernek a "másik fele". Ezt legalább határozottan tudom.



Akiket én kipécéztem:

Mammka
Szera
Kastan
(Kicsoda, mivel Ő nem nyilvános, ezért nem tudom, hogy megjelölhetem-e. Pedig kiváncsi lennék rá, nagyon)
Katafolt
Pjulcsy
Ahama
Cicvarek
Szabályok:
1. Linkeld be azt az embert a blogodba, aki kipécézett.
2. Ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi.
3. Pécézz ki 7 embert, nevezd meg és linkeld be őket a blogodba.
4. Egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukon, hogy ki lettek pécézve.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts