Fóbia?

0:44




Lányok, egy ideje valami nem hagy nyugodni. Már más blogokban is olvastam erről a problémáról, ami óhatatlanul előjön. Amit itt megpróbálok körülírni, ez a majdnem "szerzői jogdíj". Kicsodának igaza volt, amikor azt írta valahol, hogy nincs új a nap alatt. A különböző képtárak nézegetése közben, az embert annyi behatás éri, hogy lehet, hogy nem is emlékszik rá konkrétan, csak úgy előjön valami a tudatalattiból. Sokszor úgy vagyok vele, hogyha nem konkrétan 100%-ban a saját "jogtiszta" ötletemet mutatom meg, akkor valahol valaki így vagy úgy, de ezt tudatja. (szerintem nem jó szándékkal). Én nem vagyok túl nagy tervezői vénával megáldva, de szívesen készítek dolgokat, mert szükségem van az alkotásra. Ha ez a blogolósdi tényleg arról kezd el szólni, amit én az utóbbi időben tapasztalok, akkor nekem azt hiszem itt nincs helyem. (nem fenyegetőzöm:-DD)


Most is van egy ötletem, amit a karácsonyi vásárra elkezdtem már kiszabni, de már azóta láttam valakinél ezt az alap elgondolást, és egyből az jutott az eszembe, hogy "na lecsúsztam". És akkor döntöttem úgy, hogy ezt kiírom magamból, mert nem hittem a kezdetek kezdetén, hogy egyszer ezt is megérem. (tényleg nem akarom magam sajnáltatni, csak kicsit elkeserít ez az állapot).


You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts