Üveggolyó

11:20

Judilla gurított nekem egy gyönyörű üveggolyót. Kigyönyörködtem magam benne.

Én Kastannak szeretném gurítani az enyémet.

a - alázat, (szerintem ez mindennek az alapja) anyaság, alkotás
á - állhatatosság, álom,
b - barátság, boldogság,
c - cickafark,
cs - család,
d - dallam,
e - egység, egyéniség, egész-ség
é - élet, éjszaka
f - férj -feleség, foltvarrás, fűszernövények
g -Gábor,
gy - gyermek, gyógynövény,
h - házasság, hit, hazaszeretet, hűség,
i -igazság, illat,
j -jellem, jókedv,
k -Katica, közösség, kultúra,
l - lámpaláz,
m -Magyar
n -nemzet, nevetés,
ny -nyugalom
o - otthon, oliva,
ó - óceán - még sosem láttam,
ö - öröm,
ő - Ő
p - Panni,
r - ragyog, ránc,
s - selyem,
sz - szeretet,
t - testvér,
ty - tyúk, -
u - utazás, - de jó lenne többet
ü - ütőgardon, - a hangszerem
v - vigasság
z - zene
zs - Zsófi

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts