Az én üvegházam...

23:54



Többen is kérdeztetek az üvegházam felől, gondoltam akkor inkább itt válaszolok azoknak akiket érdekel. Most tavasszal vettük a Bauhaus-ban. Már akkor is az utolsó darab volt, nem tudom kapnak-e még? Állítólag hatalmas volt rá a kereslet, mert a többi helyen kaphatókhoz képest valamivel olcsóbb volt és mivel nem üveg, hanem műanyag, ezért hihetetlen könnyű. Az üveg üvegház hazaszállításához szállítmányozó céget kellett volna hívni, ez pedig két ablaknyi panelokra volt szétszerelve. Fém sínekbe kellett összecsúsztatni és a végén rögzítve van a földbe bebetonozott oszlopokhoz. Mi nem betonoztunk, csak nagy - erős cölöpöket ütött le a férjem a földbe.
A mérete kb. 1,90 m x 2,40 m.
Tetején van két szellőző ablak.
Az eső nem tud beesni (szerencsére) mert pl. a paradicsomot is azért jó üvegházban nevelni, hogy megvédjük a leveleit az esti nedvesedés hatására kialakult gombás betegségekről. Parit csak árasztani szabad, vagy reggel locsolni, hogy legyen ideje a levelekről a víznek felszáradni. Az idei nyár elég esős, biztonságosabb nekik bent. Persze a túl sűrűn ültetés is hasonlókat eredményez, ezért folyamatosan ritkítani kell az alsó leveleket.
Ha valahol láttok meghírdetve hasonlót szerintem érdemes venni. Idén nem vettem egy darab palántát sem, minden (parik (6-7 féle), paprika( 4 féle), cukkinik (3 féle), padlizsán, ubik (3 féle), articsóka, luffák (2 féle) magról lettek nevelve, de még a virágok is. Ezek mind itt nevelkedtek. Fűtés nincs benne, ezért ami nagyon melegigényes, azokat, ha az idő olyan volt, behoztam a házba.
Arra azért kiváncsi vagyok, hogy hány évig fogja bírni. Mivel üveg üvegházam még nem volt, nem tudom melyik a jobb, de eddig nagyon meg vagyok vele elégedve.





Photobucket

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts