Én kis kertet kerteltem....

5:14

Ma egész délelőtt a veteménnyel"bajlódtam". Se varrógép, de számítógép. Szegény kertemet kicsit elhanyagoltam az utóbbi időben. Mindennap foglalkoztam vele egy kicsit, de az édes kevés volt. Csak az utakat mire kigazoltam.....

A szarkalábak teljesen benövik az egész veteményt. Majd a szívem szakad meg, mikor már tényleg muszáj kihúznom néhányat, mert annyira rossz helyen van.

Cukkinik és a rebarbarák. Ezek is több helyen vannak a kertben, ahol találta nekik helyet.


Az üvegházban a parikat Gábor tegnap este tisztességesen megkarózta, így már sokkal szebbek. Tele vannak virággal.
Elég nagy összevisszaság jellemzi az idén ezt a veteményt, de most szándékosan akartam vegyes kultúrát kialakítani. Nagyon sok helyen van a zöldségek között körömvirág is.


You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts