Ír "guruló orsó"

6:10


A Japán - Magyar guruló orsó után nagyon megörültem, mikor megkerestek azzal, hogy Váradi Gyöngyi Ír - Magyar közös varrást szervez és van-e benne kedvem részt venni. Persze szívesen csatkaloztam. Én kezdő motívumnak egy cserépkályha csempe mintáját választottam. Az eredeti rajzot, (ami gyűjtésből származik) kicsit átalakítottam. A kiinduló blokknak 40 x 40 cm méretűnek kellett lennie.

Ester, a társam 70 x 70 cm-es méretűre kellet, hogy kiegészítse. Ester zöldje kicsit ütötte az enyémet, de azért nem ennyire, mint a képen. Bizonyos szögből nézve inkább kék volt, mint zöld. (kék és zöld szálból volt szőve az anyag)


A kész munkának 1m x 1m-nek kellett lennie. Mivel a végeredmény elég sötét lett, ezért fehér horgolócérnával tűztem le.

Izgalmasak ezek a közös varrások.







You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts