A nehéz szülés

22:38

Anyósomnak készültem ajándékot varrni. Korábban festettem Simon úr féle legvastagabb anyagot, gondoltam ez jó lesz táskának. El is kezdtem varrni, de sehogy sem tudtam az anyósomhoz elképzelni a leendő végeredményt. Félretettem.

Találtam azthiszem a foltvarrós topicon egy hajtogatott virág mintát. Ez is elkészítettem. Simon

úr féle közepes vastagságú anyag, régebbi saját festés. Első körben táskának indult, de miután láttam, hogy az anyag jellegéből kifolyólag milyen plasztikus térhatása van, jobbnak láttam, ha párna lesz belőle. Megvarrtam hozzá a keretet is. Stircelt kerek kivágással, szabad gépitűzés. Alsószálnak horgolócérna. Visszáján tűzve. Alig tűztem valamennyit, mikor is egyre jobban tudatosult bennem, hogy ez egy "húsevő virág" és abszolult nem tetszik. Ezt is félretettem. Ekkor már este 8 óra volt. A pánik egyre nagyobb,egész nap varrtam és érdemleges ajándékom még mindíg nincs. Persze szídtam magam, hogy miért hagytam ezt az utolsó pillanatra.


Utoljára végigpörgettem a foltvarrós topicot és ott találtam rá a "tulipános" táskára. Ha nem bonyolítom túl, egy este alatt kivitelezhető, mutatós darab.
Cicvarek oldalán meg is találtam a szabásmintáját. Az elejére egy dunántúli tulipános hímzésmintát applikáltam.
Az egészet szabad gépitűzéssel letűzem. Gombokkal erősítettem a pántokat, belűlre zseb és kész.




You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts