11:27

Évekkel ezelőtt egy kézműves portékákat árusító üzlet árulta a festett bögréimet. Azután elkezdtem varrni és szinte minden egyéb háttérbe szorult. (hímzés, szövés, nemezelés, porcelán festés). Tervben már régóta megvolt a fejembe, hogy egyszer festek egy hímzés mintát is. Nem szeretném senki érdemét elvitatni, Ledannánál láttam a festett csempéjét és akkor jöttem teljesen lázba. Végül a férjemnek festettem meg ezt a rábaközi hímzés mintát születésnapjára. Sima sütőben égethető porcelán festéket használtam. (marabu) A festés "technikájával" a hímzést szerettem volna imitálni.
A madaras motívumok a szívem csücskei, (na meg a tulipán) már a karácsonyra készített nemezelt "szütyőn" is megjelennek.
Most jelen állapotában kép, de elképzelhető, hogy kap két kovácsoltvas fogantyút és tálca lesz belőle. (pálinkát kínálni tökéletes lenne)

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts