Kiszellőztetett nappali

2:50

Már alig vártam, hogy elérkezzen a vízkereszt, és elpakolhassam a karácsonyi dekorációkat, leszedhessem a karácsonyfát.
Meglepődtem saját magamon, mert a korábbi években ezt addig húztam, ameddig csak lehetett.
Szinte csak január közepén számoltam fel a karácsonyi hangulatot.

De az idén ez másként volt. Már január elsején viszketett a tenyerem, minél hamarabb ki akartam szellőztetni a lakást.
Új elrendezésre, új színekre vágytam, és sok - sok levegőre.
Erről az alábbi linken írok » KATT IDE
A hét közepén megtörtént a változás.
Erről pedig az alábbi linken olvashattok » KATT IDE


Jól érezzük magunkat az új nappalinkban. 
MINDENKI!!! :)


Ha hasznosnak találtad a bejegyzésemet, kérlek oszd meg a facebookon az ismerőseiddel.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts