Ajakápoló télire!

0:53

Brrrr, pár napja beköszöntött a tél!
Fúj a szél, hideg van.
Tegnap délutánra Katica szája teljesen kiszáradt, körben kipirosodott. Szegénykém míg haza nem értünk csak nyálazta, amitől persze csak egyre pirosabb lett. (És tudom, hogy ez pedig egyre kellemetlenebb érzéssel párosult.)


Itthon gyorsan készítettem egy nagyon jól bevált ajakápolót.
Mindenkinek a kezébe nyomtam egyet, legyen a táskájukban, bármikor kellhet.


Leírom a receptjét, hátha Ti is szeretnétek elkészíteni:

ami kell hozzá:
-méhviasz
-sheavaj
-olivaolaj

Mindhárom összetevőből ugyanakkora mennyiséget kimérünk egy üvegedénybe, amit vízgőz fölött felmelegítünk.

Ha van ajakápoló tokunk otthon, akkor abba töltjük, ha nincs, akkor bármilyen kisebb tégely tökéletesen megteszi. SŐT! Mivel ezt a készítményt kirepedezett sarkunkra, könyökünkre, de akár a kézfejünkre is kenhetjük, érdemes többfelé porciózni.



Néhány lelőhely, ahonnan én az ajakápoló tokokat be szoktam szerezni:

Házikence
Cosmio
Nagymami kincsestára

Remélem tudtam segíteni.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts