MACARON NAP!

3:00

2013. március 20. - Macaron Nap Magyarország!

Megoszlanak a vélemények a macaronról.
Bevallom őszintén, én nagyon szeretem. Igaz, hogy nem eszem "minden nap", sőt kifejezettem ajándék, ha ehetünk. Nálunk mindenkinek nagy kedvence.

Nagyon szeretem a színét, a kifinomultságát, azt a hacacárét, ami övezi. (a dobozkát, amibe csomagolják, a szalagot, amivel átkötik.)
Lehet, hogy vegyül bele egy kis sznobizmus is, de vállalom.
(Fel kell ismernie az embernek a korlátait, határait, képességeit, nem igaz?)

Sütni még nem próbáltam, bár macaron sütőlapom az már van : ), viszont kipróbáltam valami mást.

Macaron szappan




 Ugyanolyan összetételű kecsketejszappan, mint a korábbi szappanjaim.

A két félgömböt habszappannal ragasztottam össze.

Homoktövises

Rózsaszínagyagos

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts