Szári fonal

21:42




Ágától   Szövegközi kép 1 véleményezésre, kipróbálásra kaptam egy motring szári fonalat.





Nem vagyok vérbeli fonalas, a gyapjúfonalat közelebbről is, a pamutot csak mint felhasználó ismerem, ezért nagyon kíváncsi voltam, hogy milyen is lehet egy ilyen teljesen más textúrájú fonallal "dolgozni". : )
A tarkasága, és a kuszasága miatt én nem is bonyolítottam túl a dolgokat, kötöttem belőle egy egyszerű cső fazonú nyakmelegítőt.

Nekem nagyon tetszik ez a fonal!!!
Lágy tapintású, selymes, de mégis határozott esése van.

 Néhány gondolatot még szeretnék bemásolni Ága soraiból:

"Indiában a vidéken élő emberek fő bevételi forrása a mezőgazdaság és a földművelés. ez azonban csak az év 3-4 hónapjában látja el munkával a falvakat. a többi 8-9 hónapban munka nélkül maradnak és főleg a nők körében óriási méreteket ölt a munkanélküliség.

a selyem szári gyártása során megmaradó szövetek újrahasznosítása munkát ad a nőknek. az egy-egy régióért felelős vezetők osztják ki az alapanyagokat a falvakban élő asszonyoknak és képzési lehetőséget biztosítanak, ahol elsajátítják az egyszerű kézi fonás technikáját. naponta kapnak fizetést, ez biztosítja napról napra a megélhetésüket.

a mibőlkössek? webáruház indiai fonal beszállítója jelenleg 35 nőt foglalkoztat közvetlenül és kb. 200-at közvetve vidéki falvakban. nem dolgoztatnak gyerekekkel, rendelkeznek ISO 9001:2008 tanúsítvánnyal és tagjai az indiai “Silk Mark Organisation of India” nevű szervezetnek.


ha a mibőlkössek? webáruházban vásárolsz, tudd, hogy őket segíted:"

   

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts