Cake pop

4:55

Julcsy barátnőm megvette az utolsó Cake pop sütőt   : ) / na jó nem, de már nem lehet kapni, az biztos/, ezért mi egy hétköznapibb megoldást választottunk a süti elkészítéséhez. (Mármint a gyerekek és én.)
Mert, hogy ki kellett próbálunk, az nem kétséges.

Találtam egy remek videót a youtub-on, mi ennek alapján készítettük.





Aprítógépben összetörtem a csokis tésztát,



Ezt összekevertem némi vajjal, és sajtkrémmel.
Katica kis golyókat formázott belőle,




 majd pálcikára szúrtuk és csokiba mártottuk.



Sokat, nagyon sokat szerencsétlenkedtünk vele, ezért most elolvastam, hogy hogyan is kellett volna elkészíteni. Ha ezt tegnap megteszem azelőtt, hogy  nekiállunk, akkor talán kicsit csinosabb lett volna a végeredmény /és nem kapok én sem annyiszor sikítófrászt  : ) /.

Tehát ITT olvashatjátok a pontos leírását. 

Finom ám, érdemes kipróbálni.

ui: a fehér csokis máz nekem sem sikerült. SŐT...!

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts