Levenduláim

6:17

Emlékeztek, nyár elején írtam róla, hogy "levendula ültetvény" telepítésébe kezdtem.


Tihanyi levendulát szerettem volna ültetni, ezért kerestem is egy őstermelőt, akivel telefonon le is egyeztettem, hogy amikor aktuális lesz a dolog, a húgom, aki azon a környéken lakik, elhoz majd nekem Tőle 12 tő palántát.
Így is történt.
Megérkeztek a palánták, amik megvallom őszintén kisebbek voltak, mint amire én számítottam.
Persze azt sem tudtam, hogy vajon ezek a növények ezen a területen is olyan csodásak lesznek - e mint Tihanyban?
De nem engedtem magam megingatni, én bíztam bennük!

És ezt a bizalmat busásan meg is hálálták.
Pár hónap alatt gyönyörű nagy növényekké fejlődtek, és mesés virágokat hoztak!!!








Nem is tettem ezeket a gyönyörű virágokat illatpárnába, vagy szappanba.
Túl szépek ahhoz.
Inkább kötöttem magunknak belőle egy koszorút, (amit sajnos nem fényképeztem le).
Levendula illatban úszik az egész ház!!!
Csodás!

ui: csak ajánlani tudom Nektek Bartus Sándor levenduláit!!!


You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts