Az első

1:12






Azt hittem jobban meg fogok szenvedni az ilyen jellegű tárcák megvarrásával! Ezért nem is rendeltem ezidáig ilyen fém tárcakereteket.
Viszont a múlthéten csak arra az elhatározásra jutottam, hogy ismét túl kell lépjek vélt korlátaimon, és megrendeltem néhányat, + egy csomagot is.

Igaz, hogy kissé elszabtam, mert figyelmen kívül hagytam, hogy a szabásminta szól, hogy "hé, nem kell rám már varrásráhagyást számolni", de ennek ellenére így is sikerült megvarrnom, és belefért a keretbe is. Én nem is tudom, hogy hogyan csináltam? Csak arra tudok gondolni, hogy ez a kis tárca összeszedte magát, és valahogy úgy alakult a kezeim között, hogy ne menjen el a kedvem a többi megvarrásától.
Hogy mégse legyen olyan mint a többi pöttyös társa, horgoltam rá egy fehér virágot. : )

ui: most látom, hogy nem is a csomagban található keretet varrtam rá. Tehát itt a rejtély nyitja. Ez egy nagyobb keret , ezért lett jó az "elrontottnak" vélt tárcára. : )
Ember tervez, Isten végez...


You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts