Gombolyítok...

10:26


Bár úgy tűnhet, hogy eltűntem, elutaztam, pihenek, lógatom a lábam, de neeeeeem, dolgozom!!!!
A festőnövénnyel festett fonalaimat gombolyítom felfele.

Jóideig sikerült magam lebeszélni a gombolyagkészítőről, amit Zsunál lehet megrendelni, de hála az égnek gyengének bizonyultam, és tavaly év vége felé rendeltem egyet. Január elején meg is érkezett, és a napokban végre ki is tudtam próbálni.
Már régen nem örültem ennyire valaminek.

Hihetetlen nagy segítség a gombolyításban:



Na és a motollám!!!
Az is megér egy misét!
A nyári nagykörűi "Nagy befőzésen" a  vége felé benéztem a szeretetsátorba, ahol a templom javára lehetett, a mások által már értéktelennek tűnő tárgyakat "megvásárolni".

Ott találtam rá erre a motollára, amiről "szerencsére" senki nem tudta, hogy mire való, azt gondolták, hogy talán asztali konyharuha szárító. Nekem hatalmasat dobbant a szívem, mikor megláttam. "hát itt vagy!!!!!".
 ( ha jól megnézitek a szeretetsátor fotóját / 7. kép/ látszik is a kinyitott motolla az asztalon)

Ő is most debütált! Osztatlan sikert arattak mindketten!!!!




A fonalakat hamarosan felteszem a MESKA-ra.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts