Joghurt itthon

3:53

Tudom, hogy lehet joghurtot jó minőségű kész "házi" joghurtból is készíteni, de nekem az nem sikerült.
Viszont vásárolt probiotikummal már egy ideje készítek joghurtot, mert egy kedves ismerősöm a nyáron rám erőszakolta az Ő általa vásárolt adag felét. Hálás vagyok Neki ezért! : )
 Hihetetlen finom.

A tejet felforralom, aztán visszahűtöm. 40 fokos sütőbe beteszem abban a lábasban, amiben felforraltam. Beleszórok egy késhegynyi/morzsányi joghurtkultúrát. (annyira minimális kell bele, hogy én nem szoktam pontosan kimérni. Sajnos már nem is tudom a pontosan megadott arányt.)
Ebben a 40 fokos sütőben pihenget 6-7 órát.
Mikor jól "beállt", üvegekbe szedem, amiknek az aljára gyümölcsöt kanalazok.
Természetesen mehet bele méz is, és egy egészen pici só. De tényleg csak nagyon pici.

Hihetetlen finom! Próbáljátok ki!

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts