Búzakorpás keksz

11:01


Tudom, hogy a teljes kiőrlésű kenyér nagyon egészséges, és teljesen jogosan feltételezhetitek, hogy aki maga őrli a búzáját, annak a családja biztosan  ilyen nagyon egészséges kenyeret eszik.
Hát nem! Én kiszitálom a korpát a lisztből, mert a gyerekek azt a fajta kenyeret nem annyira szeretik.
Csak gyűlik a sok korpa, csak gyűlik.
Tavaly még volt kinek adnom, de idén nem tart egy ismerősöm se disznót.
Aztán eszembe jutott egy jó kis zabkorpás keksz recept, amit már régen nem készítettem, de most búzakorpával helyettesítettem a zabkorpát.

Szerintem még finomabb  is, a búzakorpás keksznek kicsit diós íze lett.

recept, ahogyan én készítem:

250 g vaj (esetleg Ráma)
250 g cukor
2 tojás
250 g liszt
200 g korpa
2,3 dl tejföl
3/4 zacskó sütőpor
lehet belerakni durvára aprított diót, csokoládét stb.


180 fokos előmelegített sütőben sütjük a kanállal kiszaggatott "plecsniket". Vigyázzatok, mert nagyon "lepényedik".

Nagyon finom, próbáljátok ki!

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts