Szinte az utolsók

2:55

még egy adag szappan várja, hogy kivegyem a formából, aztán asszem karácsonyig befejeztem az ilyen irányú "kotyvasztásomat". A hagyományos karácsonyi vásáromra az idén most szappant viszek. Csináltam egy kisebb közvélemény kutatást (megkérdeztem egy barátnőmet :-), na jó nem), hogy mit szólna a nagyérdemű, és nagyon örültek az ötletnek.

Mézes - virágporos, méhviaszos növényi olajos szappan:


kecsketejes - kakaóvajjal és kakaóporral:


Mivel a varrógépemet még mindig nem vittem el a szerelőhöz, ezért mostantól a fonalaimmal foglalkozom.

(ezt a bejegyzést már délelőtt megírtam, de eltűnt belőle a kép, aztán a szöveg is, ezért lehet, hogy aki már korábban olvasta, nem érti, hogy miért írtam újra. Hát ezért!)

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts