Az első

9:59


Most hoztam le nem olyan régen a padlásról az "5 éves" dobozt. Előkerültek a régi emlékek.... Hihetetlen, hogy egy-egy ruhadarab, mennyi mindent jelenthet.
Ez a szoknya volt életemben az első ruhadarab, amit varrtam 2002-ben, az akkor 5 éves Panninak.
Aztán a következő évben beiratkoztam egy kezdő és aztán egy haladó Burda ruhavarró tanfolyamra, mert nekem kell, hogy megmutassák.
Nagyon sok fogást, trükköt tanultam, de azóta se nagyon varrok ruhákat, mert egyszerűen nem tudom, hogy hova menjek anyagért. És persze nem beszélve a turkálókról. Fillérekért olyan helyes kislányruhákat lehet kapni...

Ez a szoknya a "2002/1 Burda Gyerekdivat"-ban található, a 649-es modell.

Leírom a kiszabandó elemek méretét, hátha valaki kedvet kapott a megvarrásához.
a) 2 db felső rész, 37 cm széles, 15 cm hosszú, ebből 3 cm a szoknya felső részére szabott alátét.
b) 2 db középső rész ferde szálirányban szabva, 50 cm széles, 12 cm hosszú,
c) 2 db alsó rész, 67 cm széles, 12 cm hosszú.





You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts