A hétvége az más!

12:20


Hétközben a család szanaszét ebédel, ezért a vacsorák azok, amikre én készülök. A főzési igényem kielégítésére szolgáló "fő étkezés" nálunk a vacsora.
De a hétvége az más!!!!!
Akkor nyugodtan készülhet vacsorára valami egyszerű, mert nyugodt vagyok az ebéd miatt.
Olyankor látom, hogy igenis megebédeltek a gyerekek és nem csak beleturkáltak a menzai finomfőzelékbe. (elnézést mindenkitől, aki szereti a menzai finomfőzeléket. Én pl. olyan finom paradicsomoskáposztát, mint amilyet a menzán adtak, azóta se ettem.)


Ezt az egyszerű vacsorának valót anyósomtól tanultam.
Biztos többen ismeritek, de hátha vannak olyanok, akiknek olyan új, mint amilyen nekem volt.

recept:
1/2 kg liszt
3 dl tej
1 dl olaj
1 ek só
5 dkg élesztő

Szokásos módon egy kelt tésztát készítünk,  1/2 órás pihentetés után 3 db kört nyújtunk belőle és 8 cikkekre vágjuk.
Megkenjük vajjal és egy fél  virslit göngyölünk bele. A tetejét megkenjük felvert tojással.
Fél órás pihentetés után előmelegített sütőben 210 fokon 15 percig sütjük.

Amibe nem jutott virsli, azt megkentem medvehagyma pesztóval és reszel sajttal. Így tekertem fel őket.
Az is nagyon ízlett mindenkinek!
Jó étvágyat!!!



You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts