Stressz ellen

3:59

8 horgolt rózsa = 1 orrmandula műtét

Ha az utolsó percben nem dobok be a táskámba két guriga fonalat és egy horgolótűt, akkor valószínű nehezebben viselem Katica orrmandula műtétjét.

Orrmandula műtét?.... Á az semmiség!!!! Na tegnapelőttig én is így tudtam, de kedd délelőtt óta már egészen másként vélekedek erről.

Másfél óra után (kb ennyi idő után hozták ki a gyerekeket a műtét utáni megfigyelőből,) az én lányomat csak nem hozzák. Az addigi majdnem nyugalmam kezdett elszállni. Ekkor kezdtem el turbó gyorsasággal horgolni, hogy eltereljem a figyelmemet, és ne hagyjam, hogy befészkelje magát az agyamba az aggodalom, az esetleges komplikáció miatt.
Végül 3 óra várakozás után hozták ki. Mint másnap megtudtam,  a műtét közben felmerült komplikáción túl, Katicánál fellépett  egy "kisebb" komplikáció a műtét után is, de szerencsére szerda reggel mi is a hazamenők között voltunk.

 5 műtött gyerekből, mind az ötöt tamponálni kellett az orrüregben. Aki tudja, hogy mi ez, annak nem kell magyaráznom, aki nem ismeri, az adjon hálát az égnek! (hidegfront volt, és senkinek nem akart elállni a vérzése /állítólag). Másnap reggelig, míg ki nem húzták ezt a tampont /a szájüregen keresztül:-( / folyamatos sírás, nyöszörgés. Egész éjszaka égett a kórteremben a villany, mert valamelyik gyerek mindig igényelt valamilyen ellátást.

De az orrán veszi a levegőt, amire szerintem   9 hónapos kora óta nem volt példa.



You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts