Játékot hirdetek

7:35



Egy kis visszatekintés!!!
Ezt az elsőszülött blogomat 2008 május 16-án indítottam, (igaz egyszer egy kis időre elhanyagoltam) ,azóta született még 3 ( KATBO, konyha és a kert). Írok még (nem túl rendszeresen) több közös blogba is. Összességében túl vagyok minimum 535 bejegyzésen (ezek csak a saját blogok) és még SOHA nem hirdettem játékot!
"Réka naplója" nov. 10.-én ünnepli a névnapját, ennek kapcsán gondoltam, hogy meghirdetem ezt az én első játékomat!
Rendszeres olvasóm van minden blogomon, nem tudom,hogy mekkora átfedéssel, de mivel ezt a játékot itt hirdetem, ezért engedjétek meg, hogy az itt szereplő rendszeres olvasóim közül sorsoljam ki a nyertest!
Az ajándék még egyenlőre maradjon TITOK, de ígérem ,hogy nov. 10-ig, (ekkor lesz a húzás) mutatok belőle részleteket, de az biztos, hogy lesz amit nem mutatok meg, hogy a csomag bontásakor igazi meglepetés is legyen!

Tehát a sorsolás nov. 10.

ui: megköszönöm, ha hagysz megjegyzést, de igazából Nálam most a "hűség" számít, tehát, ha rendszeres olvasóm vagy, akkor komment nélkül is belekerülsz a kalapba!!!!!

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts