Zsófi ruhája

2:48


Kicsit a szezon végére sikeredett középső lányom kérése, bár azt mondja, hogy Ő ezt nadrághoz is fogja hordani.. Volt egy hasonló kinőtt ruhája és valami hasonlót szeretett volna. Kdatta gumírozott kislány felsőjén felbuzdulva, előkotortam a gumicérnát és megvarrtam ezt a ruhát. "Simon úr féle" középvastag anyagból készült. A színt is Ő választotta. Számomra teljes meglepetést okozott, hogy ilyen színeket választott, mert nem igazán szereti a rózsaszínt és a hasonló "lányos" színeket.


Igazából, ami miatt megmutatom, az az életem első viaszolt batikja. Az alján próbáltam ki ezt a technikát. (amit külön megfestettem és úgy varrtam vissza). Batik pipa hiányában a tojásfestős irókámat használtam. Hát van mit rajta még gyakorolnom. Az is lehet, hogy beszerzek egy ilyen batikpipát, azzal azért lényegesen egyszerűbb lehet. Mármint a technikai része.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts