Címke

2:23


Leteszteltem a fototranszfer papírt. Kiállta a próbát. Egy 5 db-os címkeszalagot bedobtam a mosógépbe és a többi ruhával egy normál programon kimostam. Meg se mozdult. Szerintem a megfelelő rögzítésen múlik minden. Miután a felvasalt mintáról leszedtük a papírját, át kell vasalni sütőpapíron is, hogy jól beolvadjon a szálak közé. (Ezt írja is a használati utasítás).

Most körperszalagra vasaltam, mert nekem ez is tetszik, de majd ha úgy alakul nézek valami hasonló , rusztikus szalagot. Hát most így állok.

Ezt bizonyítékként mutatom.:-) Ez volt az első poló, amit "megvasaltunk". Kb. fél éve. Azóta rendszeresen mosom a többi színes ruhával 40 fokon. Nem jött le sehol. Én mindent a visszájáról vasalok, így nem vasalom szét a mintát. (Szerelmünk hajnalán tönkretettem egy Nike polót, azóta csak a visszájáról merek vasalni mindent.)
Ezt a mintát tegnap rajzolta nekem a Zsófi.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts