Karácsonyi kép szerkesztése

1:51

November elsejével nálam elkezdődik a Karácsonyvárás.
Az őszt részemről ezennel, tisztelettel befejezettnek nyilvánítom.

Az első téli bejegyzésem legyen egy magunk által szerkeszthető, saját célra szabadon használható táblakép.


A képhez tartozó grafikákat innen töltsd le. » Letöltés

Ennek a képnek az elkészítéséhez a Picmonkey-t, ingyenes online képszerkesztőt fogjuk használni.



Edit-re kattintva megnyitjuk a letöltött mappánkból a kívánt hátteret. (tábla, vagy deszkafal)



Pillangóra kattintunk, ezzel behívjuk a "matricákat"


de lehetőségünk van a ("Your Own") a saját számítógépünkről is behívni képet, mi most ezt fogjuk tenni.


A kiválasztott kép színét egyszerűen a színválasztó csuszka segítségével megváltoztathatjuk. A rajz méretét a megszokott módon, az egér mozgatásával változtatjuk meg.


(Én itt most egy másik képet hívtam be, a korábbi szarvast töröltem.)
A fő grafika mellé behívtam egy ágacskát is, amit szintén fehérre színeztem, és megfelelő méretűre húztam.  Jobb egérrel lehetőségem van egyéb szerkesztésekre, például duplázásra. Ezt a második ágacskát az oda-vissza nyíllal megtükröztem, és a helyére igazítottam.



Számunkra szimpatikus betűtípussal megírjuk a szöveget,


amit középre rendezünk és a méretét is beállítjuk a jobb oldali panel segítségével.

Nincs más dolgunk, mint elmenteni és kinyomtatni.


Természetesen deszkalap háttérrel is elkészíthető.

Jó munkát kívánok hozzá. :)


Ha hasznosnak találtad a bejegyzésemet, kérlek oszd meg a facebookon az ismerőseiddel.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts