Testtápláló testhabok receptekkel

1:05


Nagy szerelmese vagyok a házi kozmetikumok, szappanok, tisztítószerek készítésének.
Erről már sokszor írtam, általában az egyszerűbb recepteket közzé is teszem, hogy minél többen kiiktathassuk háztartásunkból a mérgező összetételű kozmetikumokat, tisztítószereket.
Itt olvashatod ezeket a bejegyzéseimet: KATT IDE

A testhabok lényege, hogy a szobahőmérsékleten kemény vajakat (kakaóvaj, shea vaj, kókuszolaj) összemelegítjük, majd visszahűtjük, és amikor kellőképpen megdermedtek, habverővel felhabosítjuk őket.

Az első változat két vajból készül.

- KAKAÓVAJ és KÓKUSZOLAJ ugyanolyan arányban. (mondjuk 1-1 kávésbögre)
A vajakat lábosba rakjuk, majd összemelegítjük.
Hűtőben dermedésig hűtjük, majd habverővel el kezdjük habosítani.
Ekkor kerülhet bele az illóolaj és 1 evőkanál étkezési keményítő. (Ez nem minden receptben szerepel, de én szoktam bele rakni, mert tartós habbá alakul.)





A másik receptem shea vajjal készül.

4 evőkanál shea vaj
2 evőkanál kókuszolaj
4 evőkanál kakaóvaj
4 evőkanál oliva olaj
1 evőkanál keményítő

ugyanúgy készül, mint a kakaóvajas.


Akit kicsit bővebben érdekel ez a téma, annak szívből ajánlom ezt a könyvet.


Az egyszerű receptektől egészen a professzionális kozmetikumok otthoni elkészítéséig minden.
Rengeteg recept, elkészítési útmutató lépésről-lépésre.

Nálam 25% kedvezménnyel megvásárolható. (Ára: 2995 Ft -> 2245 Ft)
Rendelés és egyéb könyvek az alábbi linken » KATT IDE

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts