Fessünk festőnövényekkel / Beszerzési lehetőségek

0:53

Nagyon sok érdeklődő levelet kaptam az utóbbi napokban a festőnövényes bejegyzéseimmel kapcsolatban.
A témát is az indította el, hogy a csillaghegyi gyapjúnapra vitt festőnövényes fonalaim kapcsán sokat beszélgettem az érdeklődőkkel erről a festési módszerről.

Azt kérdeztétek többen, hogy mi hol lehet beszerezni.
Fonalat, timsót, milyen könyvet érdemes megvenni, stb.

Én a kezdetek kezdetén nagyon sokat bújtam az internetet, éjszakákat olvastam át magyar és külföldi oldalakat, hiszen semmit sem tudtam erről a témáról, és az egész olyan misztikusnak tűnt.
(Azóta már bemutatókat, foglalkozásokat is tartottam a festőnövényes festésről. :) )

Tehát akkor vegyük sorba:

* Festhető, natúr gyapjúfonalat szinte minden gyapjúfonalat készítő gyapjúfeldolgozó árul, de boltokban is kapható.
* Timsót nagyobb vegyszerboltban szerezhettek be
* könyvből kettőt tudok ajánlani:

Ez ma nehezebben beszerezhető, nagyon alapos tanulmány munka.
Ez most is kapható, informatív, lényegretörő, de alapos mű.
Hogy nektek ne kelljen sok helyről, több postaköltségért, több utánajárással minden beszereznetek, én összeállítottam egy kezdő festőcsomagot.
Mit is tartalmaz ez a csomag, és mennyibe kerül?
ajánlat

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts