Ablakom

10:39

Reggel hideg volt, és sötét, és teljesen magávalragadott a "nem szeretem a januárt" érzése.
Mit is csinál az ember lánya krízishelyzetben?
Általában három dologból választ vérmérséklete szerint.
- Ruhákat vásárol magának,
- fodrászhoz rohan,
-átrendezi a lakást.

Én a harmadik csoporthoz tartozom. Genetikailag ezt hoztam. (anyai ágon) :)

Szóval miután az agyam felfogta, hogy baj van, ki kell kecmeregni ebből a fázós, letargikus állapotból, és a kedves, együttérző, bíztató kommentek is biztosan segítettek abban, hogy egyszercsak fény gyúlt:

Szeretem a januárt, mely olyan tiszta, visszafogott, csendes.

Na akkor rendezzünk.
Nincs nagy lehetőségem, az étkezőben elkezdtem tologatni a lócát, az asztalt, de nem volt jó. Sőt...

Akkor marad a konyhaablak, az örök változások színtere.
Nem akartam még a karácsonyi ablakot megszüntetni, de valahogy elkezdett nagyon idegesíteni.


Katyvaszos volt már az egész.
Meglátszik rajta az elmúlt egy hónap:


Legyen tiszta és fehér:







Mikor megláttam ma a Lidl-ben a sok-sok friss zöldet, elmosolyodott a lelkem.
Ennyi zöld belefér a nagy télbe. :)




















Hát ilyen lett:


 Este pedig ilyen:




Ilyen most a mi konyhaablakunk. :)
Jól érzem magam. :)

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts