Nagykörű, kert

12:17

Múlthéten a Nagy Befőzésre mentem Nagykörűbe. Erről írtam is korábban. 


A kert annak ellenére, hogy az idén igen módjával lett csak gondozva, tulajdonképpen rá lett bízva a java a Teremtőre, hogy mit is hoz ki belőle, még most is tudott adni valamit.

Abszolult magától nőtt friss mángold. A magját saját maga hullajtotta, én nem vetettem idén semmit, és szerintem mángoldot más sem.


Sóska, ami évelő, így aztán szinte természetes, hogy életben van.
Összekeveredett a büdöskével, de szépek így együtt.


És a körömvirágtenger.
Ez a föld meg volt művelve, hagymát termett, de ahogy kikerült a hagyma, tömegesen kikeltek a körömvirágok.

Esetleg még az idén láthatjuk őket virágozni, mert még van itt egy kis dolgunk.
(Jövőre már csak vendégként járunk erre. :(  )


És a pillangók minden mennyiségben.


Jó ízlésük van, tényleg nagyon finom körtét dézsmálnak.


Lehet, hogy erről a kertről ez az utolsó bejegyzésem.
Hát nem könnyű...

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts