Olajosdobozból

4:50

Pálmaolaj...

Igen, én is szégyenlem magam azok helyett, akik azt hiszik magukról, hogy bármikor, bármit megtehetnek következmények nélkül. 

És még azt sem mondhatom, hogy a szappankészítéshez muszáj megvennem, mert nem muszáj, hiszen disznózsírral tökéletesen helyettesíthető lenne, bár akkor meg jön a következő aggály, a modern disznótartás, amivel annyi zsírt tudnak előállítani, hogy még ezekbe a szappanokba is jusson belőle.

De szemlesütve bevallom, hogy én is használom a pálmaolajat a szappanjaimba, tehát én is hozzájárulok ahhoz az ökológiai katasztrófához, ami történik az őserdőkkel, illetve a bennük élő rengeteg élőlénnyel.

Na jó kis reklámot csinálok a szappanjaimnak, de abba meg belegondolni is rossz, hogy miket kenetnek velünk a bőrünkre iparilag előállított szappan, illetve tusfürdő formájában.

(Na ennyit erről a modern vilárgól.)

De most nem is erről szerettem volna írni, hanem ennek a pálmaolajos doboznak a továbbhasznosításáról.

 Tökéletes tároló. Mindent tud, amit tudni kell.
Erős, fém, fogantyúja is van, illetve tökéletesen visszazárható.

Korábban már lefestettem (Pentart festékkel fehérre :) ), tegnap pedig transzfer technikával kapott egy kávés pecsétet.
Tökéletes lett!










You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts