Sokmindennel...

15:21

... el vagyok maradva.
Nem mutattam még meg, hogy miket is ügyeskedtek a "tanulóim", illetve varrtam ezt-azt az utóbbi időben.
Igyekszem ezeket mihamarabb pótolni!

Most csak szólni szeretnék Nektek, hogy május 1-jén Karcagon leszek ezen a rendezvényen.


Viszek magammal:
- textileket,
- szappanokat,
- kézzel festett gyapjúfonalakat,
- kézzel festett szalaggyapjút,
- üvegékszereket,
- kerámiákat,

valamint két db rokkát!!! Ki lehet próbálni, hogy hogyan is alakul át a szösz fonallá,
de lesz nálam több kéziorsó is. :)

Valamint még sok sok kézműves terméket, amelyeket a Kézművelők és Hagyományőrzők  Egyesületének tagjai készítettek. (ennek az egyesületnek tagja vagyok  én is.)

Sok szeretettel várlak Titeket!

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts