Egy új ösvényen...

6:16

Tavaly novemberben kezdődött minden, mikoris a férjemtől névnapomra egy "beutalót" kaptam egy masszőrhöz.
Nagyon nyűgösen érkeztem meg Mónihoz, aki azt mondta, hogy tudja, hogy mire van most szükségem. Ekkor kaptam életem első Shiatsu kezelését.

A Shiatsu a hagyományos kínai orvoslásra épülő japán alternatív gyógyító eljárás. 
Energiakezelés, az életerő harmonizálására szolgál. A testünket behálózó meridiánrendszer érintésén alapul a kezelés.
Ebben a kezelésben nem adunk és nem veszünk el energiát, hanem nyomások hatására felszabadítjuk a megrekedt energiákat.
Közel egy órás kezelés után úgy éreztem magam, mint akit kicseréltek.
Hazafelé az autóban már biztos voltam benne, hogy ezt én meg fogom tanulni.

A múlt hétvégén jött el ennek az ideje!!!!

Itt még üres a terem...


Bemutatkozás, ismerkedés után megkezdődött a majdnem három napos, nagyon intenzív tanfolyam.

 A képen a két oktató.

Egymáson gyakoroltunk:


A harmadik nap végére mindannyian birtokába kerültünk annak a tudásnak, ami ehhez a majdnem egy órás kezeléshez szükséges.
Ezt be is mutattuk az oktatóknak, akik nagyon meg voltak elégedve velünk is, hogy ilyen ügyesen elsajátítottuk a három nap anyagát, és joggal lehetnek elégedettek magukkal is, mert  nagyon profi módon felépített tanfolyamot tartottak.


De nem csak tanultunk, tortáztunk és teáztunk is!!!


Íme a csapat!



 Nagyon boldog vagyok, hogy részese lehettem ennek a hétvégének. Kicsit úgy érzem magam, mint egy beavatott. Ráléptem egy olyan ösvényre, aminek nagy múltja van, számomra most jelene, és bízom benne, hogy szép jövője is lesz, mert most még csak nagyon az elején járok.

Ha felkeltettem az érdeklődéseteket ez iránt az energetizáló kezelés iránt, és meg is szeretnétek tanulni írjatok Móninak az alábbi email címre: kanyamonika@gmail.com

ui: az első "elmélyült" kezelést az anyukám kapta. Asszem nem kell részleteznem, hogy miért...





You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts