Kozmetikumok házilag

2:29

... még azt is gondolhatnátok, hogy nem történt velem semmi. 
Pedig igen! Rengeteget "ültem az iskolapadban", nagyon - nagyon sok új dolgot tanultam.

Kozmetikumok, háztartási tisztítószerek készítésének csínját - bínját sajátítottam el.
Most csak néhányat mutatok, amiket viszek magammal a hétvégi nagykörűi cseresznyevásárra.

Krémes deo, ami nem tartalmaz mérgező alumíniumot, az izzadást nem akadályozza meg, amely szükséges élettani folyamat, de az ezzel járó kellemetlen szag kialakulását igen. A sheavaj, a kakaóvaj ápolja a hónalj érzékeny bőrét.



Stiftes deo, keményebb, mint a fent említett, homoktövis olajat is tartalmaz:



Homoktövises ajakír:


Citromos illetve mentás fogpaszta: Zeolit, szódabikarbóna, finomított tengeri só, illóolajok...

Folyékony sampon:  Vannak, akik nem szeretnek a samponszappannal bajlódni, de szeretnének teljesen vegyszermentes készítménnyel tisztálkodni! 
Remekül habzó, tisztító sampont készítettem, amit ugyanúgy, mint a szappannál, egy savas hajöblítés kell, hogy kövessen. (ecetes, citromos). /A haj szerkezetének visszaállításához van erre szükség/.



Shea hab: az egyik nagy kedvencem!!!
Puha, finom... legszívesebben belekanalaznék. 
Könnyen beszívódik, nagyon szépen lehet vele ápolni az igénybevett testrészeket. (sarok, könyök, kézfej).




Testvaj: a másik nagy kedvencem.
Ez is nagyon értékes összetevőket tartalmaz: kakaóvaj, sheavaj, kókuszolaj, olívaolaj, méhviasz. A kéz melegétől másodpercek alatt megolvad annyira, hogy kenhető. Ezt is problémásabb testrészekre ajánlom. (lábfej, hisz itt a szandál szezonja!!!)





Krémszappan: azoknak ideális, akik nem szeretnek szappantartóval, szappannal bíbelődni, egyszerű a használata. (én a kerticsaphoz teszem, ahol a szappan eddig még mindig szétázott a szappantartóban).


És a szappanjaim: Az újak:
kecsketejesek s mind: a sárga az homoktövises, a zöld sprirulinás.

ezek a régiek:  ITT írtam már mindről.
kecsketejes  szappanok


Natúr szappanok


               Borotva szappan                           Sampon szappan                            Intim szappan

(A borotvaszappant most más eljárással készítettem, ezért más egy kicsit a felszíne, de hatásfokban nem különbözik a korábbi társaitól)

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts