Az elmúlt héten...

9:32

...kötöttem, horgoltam. Főleg ajándékokat.
Ez a sapka pont nem ajándék, és nem is valami bonyolult dolog, mondjuk nem egy csipkekendő, sőt nem is zokni, de azért én büszke vagyok rá, mert a tetején hat helyen fogyasztottam.:-)
Annyira szeretnék megtanulni JÓL kötni. Rajta vagyok a témán...



Mikor Barka Gabinál jártam "üzleti ügyben" összefutottam Ninával. Mindig nagy csodálattal nézegettem a blogját, és igencsak kíváncsi voltam, hogy ki bújhat meg e mögött a gyönyörűséges blog mögött.
Pihekönnyű horgolt csillagokat mutatott, amiket "Vattacukor" fonalból készített.
Ugye nem is kell mondanom, hogy én is elcsábultam egy-egy gombolyag "Vattacukor - hófelhő, illetve porcukor fonalra.



Ez pedig tényleg ajándék lesz, nem is írok róla (most) többet.
Leginkább csak a leltár miatt rakom ide.


You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts