Sikerült!

2:07

Kicsit szkeptikus voltam, mert nálam a mosógépes nemezelés vége mindig a mosógép szerelésébe fullad. Úgylátszik kicsi a gépem tűrésküszöbe, folyton eldugítják a szöszök a szűrőt. Utána úszik az egész fürdőszoba, mikor nekiállok rendbehozni a galibát.
De most nagy bizalommal voltam, mert nem félignemezelt gyapjút akartam tovább filcesíteni, hanem fonalat.
Persze nagy lökést adott Annás, Harmat, és Szentpyr. ( a teljesség igénye nélkül)


Hónapokkal ezelőtt vettem ezt a filcesíthető fonalat, mert volt hozzá egy jó vastag bambusz körkötőtű.
De a kalap, ami a fotón mellékelve volt, olyan szinten elrémisztett, hogy a fonalat is bevágtam a dobozba, majd egyszer jó lesz valamire.


...hát most jó lett valamire, ami már nem is valami, sőt nem is akármi, hanem az aktuális horgolásom tárolására  alkalmas "izé". :-)



(és a mosógépem is és én is megúsztuk mindenféle kellemetlenség nélkül!!!)

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts