Nem voltam feszült?

0:46

Létezik, hogy nem voltam feszült, ideges az elmúlt 2-3 évben?
Nem létezik, mert igenis voltam feszült is és ideges is!
Akkor viszont túl sok orbáncfüvet szedtem Erdélyben?
Nem, annyira sokat nem szedtem, egy csinos kis zsákocskányit csak!
Akkor viszont már feledékeny is vagyok, mert máskülönben el kellett volna, hogy fogyjon !!!! :-)

Egyszónak is száz a vége, kiselejteztem a régi gyógyfüveimet.
A komposztra szoktam dobni, vagy a locsoló vízhez adom, de most úgy gondoltam, hogy megpróbálok vele festeni. Szép sárga, hátha lesz belőle valami! Az igaz, hogy beledobtam egy marék megporosodott büdöske virágot is. Nem tudom, hogy melyiknek volt intenzívebb a festékanyaga, de szép sárgászöld lett a végeredmény. A nyáron kipróbálom csak simán a büdöskét, és akkor fény derül erre a kérdésre is.


A fotó nem adja vissza az eredeti színt...



You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts