Pille

8:12

Zsófi lányom 11. születésnapjára készített tortámmal szakaítani akartam azzal a hagyománnyal, miszerint a tortáimat leginkább csukott szemmel érdemes enni, mert a küllemükbe mindig csúszott valami bibi.
Marcipánnal szerettem volna dísziteni a csokitortát (mert csakis csokitorta, semmi más szóba nem jöhet Nála), de a mandulám elfogyott, a boltban kapható marcipántömb pedig olyan drága, hogy szinte sütötte a kezemet, mikor megfogtam.

Akkor eszembe jutott, hogy láttam már korábban a neten cukorfondant receptet. Itthon gyorsan kerestem is, és az első recepttel ki is egyeztem volna, mikoris velem szembe jött ez az ötlet!
Pillecukorból is el lehet készíteni.
Pont a napokban rakosgattam egy zacskó ilyen cukrot itthon, mert a kíváncsiságból vett pille itt rostokol a fiókban, senkinek nem ízlik. (se így- se úgy).
Heuréka!!!Itt a megoldás!
Ételfestékem a gyapjúfestés miatt van itthon.
Így születtek ezek a kezdeti próbálkozások.
Több kép  a tortáról: ITT!



You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts