A fonóban

1:27

Mennyit olvastam sóvárogva a néprajzi gyűjtéseket a fonókról! (2008-ban még bejegyzést is írtam róla)
Nem hittem volna még 1 hónapja sem, hogy én is eljuthatok egy asszonyfonóba.
(két kicsi lelkes lányka (és egy ici-pici fiúcska) jóvoltából inkább nevezhetjük ezt a múlt szombati összejövetelünket asszony- és leányfonónak.

Hála Adrienn lelkes szervezésének szombaton találkozhattam hasonszőrű fanatikusokkal, mint én.
FONTUNK egész nap!!!!




Rita "fogta" a kezünket, mutatta a trükköket, (és jól tűrte az én erőszakoskodásomat. "mikor festünk?")
/hálásan köszönöm Neked/

merthogy festettünk is:


Fotó: Harmatcsepp


sőt gyapjút is kártoltunk:


 Fotó: Harmatcsepp


mostmár tudom, hogy mi a cérnázás:


 

Rita ötlete nyomán Fimo gyurmából és egy evőpálcából készítettem egy kézi orsót.



További képeket a fonóról ITT láthattok, és ITT.Köszönet Harmatcseppnek  és Anettnek.


You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts