Hard days night

2:53



Pénteken elég nehéz napom volt. Fizikailag is kellőképpen elfáradtam, de lelkileg még inkább.

Miután hazaértem, nem volt kétséges számomra, hogy ebből az állapotból csak a varrógépem húzhat ki.

Nem tudom mikor esett ennyire jól, hogy a gép mögé ülhetek, és varrhatok.

Ti is látjátok a két kép között a különbséget, ugye? Az alkotás jótékony hatása elvitathatatlan!!! 


 

(A házunkban  felszabadult egy kisebb helyiség, amit én gyorsan a magamévá tettem még a múlt héten, és beüzemeltem életem első varrógépét, ami itt újra életre kelhetett. )

Zsófinak készült el egy egyszerűbb táska. Nagyon örült neki, talán Ő a legnagyobb rajongóm. Mindig annyira boldog, ha varrok Neki valamit. (sajnos ez elég ritkán fordul elő. -cipésznek cipő?)





You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts