Mosogatás természetesen...

7:09

 A napokban kiürült az utolsó szintetikus tisztítószeres flakonom is. Kettőt hagytam csak meg, amikben az ecetes vizet tartom, ami  illóolajokkal remekül illatosítható.

A mosogatógép ilyen szemlélettel való használata még okozott egy kicsi fejtörést, de elég a keresőbe beírni pár kulcsszót és máris kiderül, hogy a mosódióval ez is megoldható.
Nem akartam írni addig róla, míg ki nem próbálom. Már alig vártam, hogy összejöjjön egy adag mosatlan,
4-5 szem dió a kis textílzsákba, és rajta!
GYÖNYÖRŰ, csillogó edények mosolyogtam rám 30 perccel később.
Csak azt nem tudom, hogy só, illetve öblítő kell-e bele? Ti tudnátok nekem ebben segíteni?

(én mosogatógép párti vagyok, mert  képtelen lennék olyan kevés vízzel elmosogatni, mint ez a masina és a melegvíz előállításunk sem biztos, hogy gazdaságosabb, mint az övé. Amúgy én nagyon szeretek kézzel mosogatni, tehát itt a kényelmem a legkevésbé sem szempont.)

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Popular Posts